TemooAlking

انت لم تقم بالتسجيل
إذا كنت عضو مسجل
اضغط على دخول
وإذا تود التسجيل
اضغط على التسجيل

مع تمنياتي السعيد لكم ..... مدير المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

TemooAlking

انت لم تقم بالتسجيل
إذا كنت عضو مسجل
اضغط على دخول
وإذا تود التسجيل
اضغط على التسجيل

مع تمنياتي السعيد لكم ..... مدير المنتدى

TemooAlking

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

temoo

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

المواضيع الأخيرة

» حوار جامد مووووووووووووووت بجد
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد نوفمبر 22, 2009 6:46 am من طرف salma

» هههههههههههههههههههههههه حوار مستفز أوي بين راجل و مراته
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد نوفمبر 22, 2009 6:44 am من طرف salma

» نعم ماتت والسبب الفيس بوك
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد نوفمبر 22, 2009 6:35 am من طرف salma

» اذا وصلت لرقم ثلاثة علق اي عضو على حبل الغسيل !
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد سبتمبر 27, 2009 4:03 am من طرف MeMa 2009

» دعــاء يخاف منه الشيطان
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد سبتمبر 27, 2009 4:03 am من طرف MeMa 2009

» الأكلة الإيطالية
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد سبتمبر 27, 2009 4:01 am من طرف MeMa 2009

» فسخ خطوية مي عز الدين من محمد زيدان
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد سبتمبر 27, 2009 4:01 am من طرف MeMa 2009

» تامر حسني . ساعتزل الغناء اذا رفعت الاذان بصوتي
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد سبتمبر 06, 2009 6:36 am من طرف esraa

» عد ل 10 وارمي العضو اللي مزهقك من الطيارة
خبر عن تامر Icon_minitime1الإثنين أغسطس 31, 2009 8:59 pm من طرف زائر

» لانك تهمني فقط
خبر عن تامر Icon_minitime1الأحد أغسطس 30, 2009 2:50 pm من طرف tota

دخول

لقد نسيت كلمة السر

تصويت

ll افضل البوم 2009 ll
خبر عن تامر Poll_right76%خبر عن تامر Poll_left 76% [ 16 ]
خبر عن تامر Poll_right14%خبر عن تامر Poll_left 14% [ 3 ]
خبر عن تامر Poll_right5%خبر عن تامر Poll_left 5% [ 1 ]
خبر عن تامر Poll_right0%خبر عن تامر Poll_left 0% [ 0 ]
خبر عن تامر Poll_right5%خبر عن تامر Poll_left 5% [ 1 ]

مجموع عدد الأصوات : 21

alking

خبر عن تامر

????
    زائر

خبر عن تامر Empty خبر عن تامر

مُساهمة من طرف ???? الثلاثاء أغسطس 25, 2009 10:55 am

لام عليكم يا اجمد تايمورية في الدنيا
    رمضان كريم و كل سنة و انتم طيبين
    حفلة تامر ف المغرب بمدينة تطوان بمناسبة عيد الشباب اللي هو عيد ميلاد جلالة الملك محمد السادس بجد كانت جااااااااامدة و تامر ما شاء الله قممممر وابدع و الحفلة حضرها ما شاء الله 200 الف متفرج لاول مرة فالمغرب هو دددددددددده
    تامر نزل يوم الاربعاء 19/8 بمطار الدارالبيضاء الساعة 11 باليل و يوم 20/8 وصل تامر لمطار ابن بطوطة ف طنجة اللي تبعد عن تطوان 58 كيلو تامر وصل بالسلامة لمدينة تطوان اللي نورت بتيمو حبيبنا رحنالو الاوتيل لقيناه فوق فضلنا نستناه لغاية ما نزل بجد تامر ملاااااااااااااك و قمر يا خواااتي وربنا يخليه لينا و يحفظه بيكلم كل الناس و ييهزر مع الكل و مبيزعلش حد ووالله انا مش مصدقةاني شفته و كلمته المهم الحفلة كان معادها 10 بالليل في عمالة المضيق و بما ان نجم الجيل اللي هيغني فمعروف و طبيعي انه هتبقا زحمممة ما شاء الله
    رحت انا و اختي المضيق الساعة 2 بعد الظهر لقيت لسة مفيش حاجة المكان كله فاضي فضلت واقفة جمب المنصة و الشمس ناااااااار عشان ابقا ف الامااام خاااالص لغاية الساعة 5 ابتدا تجمع الناس و والله واناهناك مش نصدقة اني هشوف تامر بيغني قدامي شوية رحت كده ورا المنصة لقيت فرقت تامر فرحت اوييي رحتلهم سالتهم هو تامر فين قالي واحد منهم معرفش اسمه هو طيب اوي هو بتاع الدربكة قالي ان تامر لسة ف الاوتيل
    رجعت مكاني و فرحااااااااااااانة فضلت واقفة يا عيني لغاية مالفرقة جهزت و على فكرة فرقة تامر والله عسسسسسسسل و دمهم شربااااااات و المهندس طارق كمان طيب اوىى
    المهم الساعة بقت 7 تجمع الناس شوية شوية لغاية مبقيت لما ابص ورا مبشوفش اخر الناس فين والكل بيصرخ تاامر تامر الساعة 9 بقا غنت صوفيا السعيدي مغربية كانت ف ستار اكاديمي فرنسا و الكل بيقلها امشي مش عايزينك ععايزيين تااامر وهيا ياعيني غنت كده 3 اغنيات ومشت ابتدا التشويق وبعد شوية ابتدت موسيقا دخول تامر دقات قلب سرييييييعة و رعشة و الناس مستنيا و شوية تامر قال جاهزيييييييييين ابتدا الصرااااخ فقال اااااايوا هو ده و صوته وهو بيتكلم يااااالهوي عسسسسسسل والله جسمي قشعر لما سمعته و دخل باغنية يا حبيبي شوف صرااخ وهتاف فظعين وكله فرحان وتامر جااااامد بعدما خلص الاغنية قال انا فرحان اني في ارض المغرب وانا بحبكم اوي والله العظيم وانتو السبب ف نجاحي وانا بدعيلكم واحد واحد من غير ماتعرفوو انا بعشقكو و بحبكم اوي ومفيش حاجة هتفرق حبنا صحيييح قلناله ابداااا قلنا مهما حصل قلنالو مهما حصل قلنا ااااااااايوا ايه الحلاوة دي قلنا انا عايز اقول للملك محمد السادس كل سنة وهو طيب بمناسبة عيد ميلاده و عايز اققدمله حاجة بسيطة بصوتي و غنى كل سنة و انت طيب ومن قلبي قريب والسنة دي معانا واللي جاية وايانا ... وبعد ما خلصها قال انا هقلكو كلام منجوة قلبي ليكم والله العظيم و غنلنا ميحرمنيش منك وتااامر جامد جامد جامد و ملاااااااااااااااااااااااااااااااااااااك. و غنينا ليهhappy birdthay و قلنا بتغانولي يا حبايبي ربنا يخليكو ليا وانا فرحان بيكم اوى اوى اوىىىى. و الاغاني اللي غناها ميحرمنيش منك نور عيني و عيونه دار قرب كمان وكل سنة وانت طيب كل مرة عرفت اللي فيها ارجعلي الحياة كل اللي فات ضحكتها مبتهزرش حرقت دم هو يقول ارجعلك و البنات بس اللي ترد وبعدين الشباب فطبعا الشباب كسبه زي كل مرة ف الاغنيةدي و غنى كمان قرب حبيبي و قدم كاتب الاغنية وغنى يا بنت الايه و قوم اوقف و لو كنت نسيت و يا برنسيسة و تلفوني رن و بعيش و اناولا عارف وارجعلي مرة تانية مع خولة المغربية بتاعت ستار اكاديمي6 و غنى شوفي بقا وقالنادلوقتي اختاروا عايزين تسمعو ايه فكل واحد بقول ايه فلاني كنت فالاول و جمنبه خالللص سمعني بهتف ترابك يا فلسطين فدعا ودعينا مع بعض ان ربنا يرجعلنا فلسطين والعراق وكل الدول المغصوبة و يا رب الوطن العربي يبقا واحد و غنا تامر ترابك يا فلسطين ويالهوي صوته ما شاااء الله صوته لايف اجمد و اجمد و بعد ترابك يا فلسطين قالنا ان نفسي افضل معاكم اغنيكم كل يوم بس انتو متزهقوش بس الوقت خلص وختم بكل الي فات و في الاخر تامر كرم بهدية و فرح بيها اوي و قال هدية دي على راسي من فوق و قالنا رمضان كريم وكل سنة وانتم طيبين وربنا يحفظكم ويخليكو ليا و السنة الجاية ابقا معاكم ان شاء الله وربنا يحفظلكم ملككم و ارضكم الطاهرة و سجد لله شكرا مرتين مرة ف بداية الحفل و مرة ف الاخر و مشي تامر و سبنا فمبسووووووطين و اقسم بالله العظيم ماانبسطت فحياتي زي اليوم ده ولا شفت حد بالاخلاق و التواضع والطيبة اللي فتامر
    و بعد ده مفضلش غير اني اقول لتامر يا رب يخليك لينا و يحفظك لينا و ويزيدك نجاح ف نجاح و يحفظك لاهلك و يحفظلك اهلك
    و بنحبك اوىىىىىىى ومعاك علىى طول ومهما حصل و مفيش قوة ف الدنيا تقدر تقلل من حبنا ليك بحححححححححححبك و كل سنة و انت طيب

منقول طبعا لانى مكنتش فى المغرب اصلا

تامر حسني : نفسي أرفع الآذان بصوتي

خبر عن تامر 50473273

خبر عن تامر 15014364

خبر عن تامر 89153715

https://2img.net/r/ihimizer/img253/1194/74056029.jpg" alt=""/>

خبر عن تامر 58404020
    esraa
    esraa
    مشرفة عامة
    مشرفة عامة

انثى الثور عدد المساهمات : 710
    تاريخ الميلاد : 22/04/1990
    الموقع : http://agmad-banat.ahlamountada.com/index.htm?sid=3de39a389349a25087ad9f284eb62208

خبر عن تامر Empty رد: خبر عن تامر

مُساهمة من طرف esraa الأربعاء أغسطس 26, 2009 9:39 am

ميرسي علموضوع الروعه

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 5:31 am